Koronavirusepidemia aiheuttanut valtavia menetyksiä yrityksille – Keuke avasi kriisipuhelimen
Koska koronavirusepidemia on Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskuksen (Keuke) mukaan aiheuttanut jo nyt valtavia menetyksiä osalle yrityksistä, Keuke on avannut yrittäjille päivystävän kriisipuhelimen.
Puhelinavun lisäksi Keuke on varannut yrityskehittäjien kalentereista puolen tunnin aikoja kriisineuvonnalle. Kalenterit toimivat Keuken verkkosivuilla, missä kalenteriin voi merkitä itselle sopivan ajan. Neuvontaa tehdään sekä puhelimessa että verkossa.
Neuvonnassa annetaan vastauksia ja nopeaa apua tarjotaan monenlaisiin talous-, rahoitus- ja henkilöstökysymyksiin, tuetaan niitä, joilla on ongelmia yrityksen kassan ja lainojen maksun kanssa, niitä, jotka pohtivat pitäisikö aloittaa nopeat lomautukset tai miten selvitä kriisistä mahdollisimman joustavasti. Kriisipuhelimeen vastataan kello 9–16 numerossa 050 523 8897.
Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.