Kaupalle sinetti: Keskisuomalainen Oyj osti joukkoliikenteen digitaalisia mainosmediaratkaisuja tuottavan Neonmedian

Vesa-Pekka Kangaskorpi Keskisuomalainen Oyj

toimitus

Keskisuomalainen Oyj osti perjantaina enemmistön joukkoliikenteen digitaalisia mainosmediaratkaisuja tuottavasta Neonmedia Oy:stä. Sillä on liiketoimintaa 17 kaupungissa, jonka lisäksi se toimii vahvasti kaupunkien välisessä linja-autoliikenteessä.

– Neonmedian hankinnalla on synergiaa tytäryhtiömme ESA Digitalin näyttöpintaliiketoiminnan kanssa. Kauppa vahvistaa digitaalista tarjontaamme entisestään. Neonmediasta on mahdollista kehittää joukkoliikennealalle vahva valtakunnallinen toimija ja sen avulla halutaan tuoda parempaa palvelua linja-autoliikenteen matkustajille, sanoo Keskisuomalainen Oyj:n toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi

Perheyritys Neonmedia on perustettu Jyväskylässä vuonna 1995, mutta sen päätoimipaikka on Porvoossa. Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 375 000 euroa.

Tämä lehti on osa Keskisuomalainen Oyj:tä.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Etusivulla nyt

Näytä lisää

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.