Keusoten puhelinpalveluissa ruuhkaa – "Alkuhankaluuksilta ei ole vältytty"

Riikka Jokinen

Keusoten puhelinpalveluissa on ajoittaista ruuhkaa, kuntayhtymä tiedottaa.

Keusotessa otettiin 10. kesäkuuta käyttöön uudet palvelunumerot ja siirryttiin keskitettyyn ajanvaraukseen.

– Uusi järjestelmä vaatii opettelua myös meiltä, eikä alkuhankaluuksilta ole vältytty. Tästä johtuen puhelut ovat ajoittain päässeet ruuhkautumaan ja kuuluvuuden laatu ei aina ole ollut hyvä, Keusoten tiedotteessa todetaan.

– Myös uusi puhelinvaihteemme vasta opettelee tehtäväänsä. Tämä saattaa aiheuttaa puheluiden yhdistymistä vääriin numeroihin.

Keusote pahoittelee tilanteesta aiheutuvaa haittaa.

Kuntayhtymä myös lupaa tekevänsä parhaansa soittopyyntöjonojen purkamisessa ja puheluihin vastaamisessa.

– Palvelua kehitetään koko ajan ja monet ongelmista on saatu jo ratkaistua.

Keusotesta muistutetaan myös, että jonottamisen sijaan kuntalainen voi jättää heille soittopyynnön.

– Jättäessäsi soittopyyntöä, muistathan kuunnella nauhoitteen ohjeen loppuun asti ja toimi sen mukaan.

Puhelinpalvelun lisäksi Keusotella on käytössä myös ympäri vuorokauden toimivia sähköisiä palveluita.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.