Klaukkalan Nordea palvelee jatkossakin vain ajanvarauksella – etäasiointi lisääntynyt

Pankki: Etäasiointi lisääntynyt korona-aikana entisestään.

Nordea kieltäytyy korvaamasta kopioidulla kortilla varastettuja rahoja, koska kyseessä on yrityskortti. Kalle Sipiläinen

Klaukkalan Nordea aikoo jatkaa korona-aikana käyttöönotettua mallia, jossa asiakkaita palvellaan jatkossakin konttorissa vain ajanvarauksella.

Nordea muutti aukioloaikojaan edellisen kerran viime marraskuussa, jonka jälkeen konttori oli auki kahtena päivänä viikossa ja ajanvarausasiakkaita palveltiin joka päivä.

Koronan myötä ajan varanneet asiakkaat ovat voineet asioida konttorissa tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Tätä samaa käytäntöä on tarkoitus jatkaa edelleen.

Nordean tiedotteessa muistutetaan, että korona-aikana pankkiasioiden hoitaminen etäyhteyksien välityksellä on entisestään lisääntynyt ja sen vuoksi asiakkaita palvellaankin sähköisesti laajoin palveluajoin.

– Koronaviruspandemian aikana käytössä ollut ajanvaraus pankkiin on saanut asiakkailta hyvää palautetta. Yhä useampi on löytänyt myös asiointia nopeuttavat etäpalvelut. Tavoitteena on palvella asiakkaita mahdollisimman sujuvasti ja monipuolisesti jonottamatta ja tarjota heille vaihtoehtoja, joista voivat valita itselleen sopivimman tavan asioida turvallisesti, Nordean Uudenmaan toimipaikanjohtaja Pia Taittonen sanoo yhtiön tiedotteessa.

Tiedotteessa kerrotaan, että Klaukkalan Nordean ollessa suljettuna konttorin työntekijät palvelevat asiakkaita osana valtakunnallista verkostoa etäpalveluiden, esimerkiksi puhelimen ja chatin välityksellä.

– Ajanvarauksia asuntolainaneuvotteluihin sekä säästämisen ja sijoittamisen neuvotteluihin voi varata joka päivälle soittamalla Nordea asiakaspalveluun.

Nordea korostaa tiedotteessaan myös konttorissa asioinnin turvallisuudesta huolehtimista.

Konttoreissa noudatetaan edelleen koronaviruspandemiaan liittyviä varotoimenpiteitä, jotta konttorissa asioiminen on kaikille turvallista.

– Kiinnitämme mm. huomiota hyvään käsihygieniaan ja etäisyyksiin ja niin halutessaan tarjoamme ajan varanneille asiakkaille maskin fyysistä tapaamista varten.

Tiedotteen mukaan ajanvarauksella voi konttorissa hoitaa päivittäisasioita, joiden hoitaminen etäpalveluissa tai itsepalvelukanavissa ei ole asiakkaalle mahdollista.

– Tällaisia ovat mm. kuolinpesien asiat, tallelokerosopimuksiin liittyvät asiat, asiakirjojen toimitukset sekä e-palveluihin liittyvät asiat. Ajanvarauksen voi tehdä Nordean asiakaspalvelussa.

Nordean asiakaspalvelu numerossa 0200 3000 (pvm/mpv).

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut