Oletko odottanut takaisinsoittoa Keusotesta reilusti yli viikon? – Puhelu ei ole ehkä kirjautunut järjestelmään

Jos olet soittanut Keusoten hoitajan ja lääkärin ajanvaraukseen ennen 24.2., on todennäköistä, ettei puhelu ole tallentunut järjestelmään. Anton Soinne

Keusoten hoitajan ja lääkärin vastaanottojen ajanvarauksessa on ollut viime viikkoina ruuhkaa. Tällä hetkellä puheluita on jonossa noin 500.

– Ensi viikon alkuun mennessä puretaan noin 250 puhelua jonosta pois, erityisesti tulevan viikonlopun aikana henkilöstöämme työskentelee ruuhkan purussa. Tavoitteena on, että jono on purettu pois ensi viikon aikana, viestittää Keusoten johtaja Pirjo Laitinen-Parkkonen.

Mikäli asiakas on soittanut puhelun ennen 24.2, eikä takaisinsoittoa ole kuulunut, on todennäköistä, että puhelu ei ole kirjautunut järjestelmään. Tällöin kannattaa ottaa uudelleen yhteyttä, Laitinen-Parkkonen neuvoo.

– Haemme nyt myös muita ratkaisuja jatkoon, koska nykyinen systeemi ei toimi riittävällä tavalla, Laitinen-Parkkonen sanoo.

Kommentoi

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut