Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Kunnan palautepalvelu Solmu uudistuu

Kunnan palaute- ja verkkoasiointipalvelu Solmu uudistuu keväällä 2022 vaiheittain, Nurmijärven kunta kertoo tiedotteessaan. Ensimmäinen uudistus toteutettiin hyvinvointilautakunnan avustushaun yhteydessä maaliskuussa. Nyt käsillä on Solmun ulkonäön, palautepalvelun ja taustalla toimivan palautejärjestelmän päivitys. Jälkimmäiset uudistukset tulevat näkyviksi Solmun käyttäjille torstaina 12.5.

Uudistuksen tavoitteena on parantaa Solmun kautta tarjottavien sähköisten palvelujen, kuten avustushaun tai palautepalvelun, käytettävyyttä sekä huomioida paremmin saavutettavuuden vaatimukset. Uudistuksella pyritään myös selkeyttämään Solmun toimintoja, yhdenmukaistamaan sen ulkonäköä brändi-ilmeen kanssa ja tiivistämään Solmun roolia osana kunnan muuta viestintää.

Kunta kerää palautetta Solmun uudistuksesta. Ohjeet palautteen antamiseen löytyvät Solmusta kunnan verkkosivuilta torstaina 12.5. Myöhemmin keväällä otetaan käyttöön Solmuun kirjautumisen osalta vahva tunnistautuminen. Solmu täytti 4 vuotta huhtikuun 19. päivä. Yhteensä Solmun kautta on jätetty 6324 palautetta. Näistä 63 % on ollut moitteita, 16 % ideoita, 18 % kysymyksiä ja 3 % kiitoksia.